liten uppdatering

Goddagens.
Nu var det längesen jag skrev. Har haft fullt upp känns det som. Har varit oerhört trött senaste tiden och somnat innan klockan 20.00 flera dagar i rad. Har sovit 12-14 timmar senaste nätterna så jag tar väl igen lite sömn som jag har förlorat.
Jag tror att kroppen börjar förbereda sig lite smått för bebisen för jag har börjat vakna runt 7.00-8.00 på morgonen. Det är bara bra för då hinner jag ställa om mig kanske. Har gått in i vecka 23 nu. Är i 22+2 för att vara exakt.
Bebisen har sovit väldigt mycket idag. Var orolig ett tag imorse men nu har jag känt lite sparkar så det känns skönt. Önskar att den kunde vara vaken jämt så man slipper att oroa sig, haha. Nej nu ska jag jobba.
Tjohej

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback