100302

Goddagens.
Kom precis till jobbet. Idag har jag hunnit med väldigt mycket. Var uppe och vaken redan klockan halv åtta. Vid nio var jag hemma hos Therese och klockan tio gick vi och kollade på lägenheten. Jättemysig var den. Dem skulle lägga nytt golv och hade precis målat om. Min plats i kön är tio så vi får den absolut inte. Men det är bara o ta nya tag. Jag har anmält oss på ett par tvåor. Hoppas att vi kan få någon av dem iallafall. :)

Senare efter jobbet ska jag iväg på äventyr med Emelie och hennes familj. Ska bli mysigt. När jag kommer hem ska jag laga stuvade makaroner, har verkligen längtat efter det i flera dagar så nu ska jag prova. Dem kommer inte bli lika goda som mammas, för hon gör världens godaste men kanske i närheten iallafall om jag har tur. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på 300 kr och en voddler invite?

Bli medlem här:
http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2010-03-02 @ 14:25:47
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback