sjuk

Nu vill jag bli frisk!
Åh. Jag har varit sjuk ända sen i torsdags. Det började med att jag fick världens migrän. Sjukskrev mig från jobbet på fredagen för det höll i hela natten och morgonen. Migränen/huvudvärken släppte inte förän på lördag kväll. Så kände jag mig lite halvdålig söndag och igår så började jag ju kräkas som en besatt. Haha. Så sjukt vidrigt. Trodde typ att jag skulle dö igår. Hade sån jävla feber (ni vet sådär så man fryser, svettas, fryser, svettas osv) och kräktes konstant kändes det som. Det gick inte över förän nu imorse. Mår dock fortfarande lite illa men jag tror att det är för att jag inte har ätit något så man kan ju hoppas att jag är på bättringsvägen.

Ett riktigt klagoinlägg men jag var tvungen.
Haaaaaajdo

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback