imorn är det helg

Hallå mina vänner!
Tänk om jag kunde säga: "Vad skönt med helg". Men nej, det kan jag inte. För jag jobbar imorgon.. Jag avskyr, och då menar jag verkligen avskyr att gå upp innan klockan sex på morgonen, och sen sätta mig på bussen ut till jobbet. Man blir ju bara ännu tröttare av att sitta på en buss för man vaggas ju typ till sömns. Men när jag var på väg hem från mamma och pappa ringde dem från jobbet. Det var tydligen sjuk personal så dem undrade ifall jag kunde jobba kväll imorgon istället. Tack gode gud för det. Jobbar tiomiljonermiljarden gånger hellre kväll än dag. Minuset är väl att jag får göra ett längre kvällspass än vanligt eftersom jag måste göra mina timmar. (Dagpassen är längre än kvällspassen). Jaja nog om jobb.

Vet inte ens vad jag ska skriva mer.
Haha.
Eller jo, kan inte nån bara ge mig en lägenhet? En billig trea rätt centralt. Det vore finfint. Men det hinner väl lösa sig innan bebben kommer ut. Är ju ett jävla tag kvar.
Nu ska jag fortsätta kolla lite på "Hollywood Gigolo" innan jag somnar.
Godnatt hejdå.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback