här går det undan

Hej hallå.
Jag är ju lite dålig på att uppdatera här ibland har ni märkt.
Det har hänt en del sen sist. Jag har haft influensan (inte svin utan vanliga). Var längesen jag var så dålig. Usch och fy, men nu är jag bättre. Är fortfarande lite förkyld men det gör inte så mycket.

Idag går jag in i v. 17 och graviditetsmånad 5, här går det undan.
Det är ju så konstigt med hur man räknar när man är gravid för man är inte gravid i 9 månader, utan 10.
Konstigt men så är det. Magen börjar synas mer och mer (tror jag), men jag tycker fortfarande inte att det syns så mycket. Ser mest ut som att jag bara blivit lite tjock eller lagt på mig lite i vikt typ, haha. Längtar tills det syns ordentligt.

2 februari är det dags för RUL (rutinultraljud), så då får vi se att allt fortfarande står rätt till med den lill♥, samt vilket kön det är. Spännande spännande!
Nej nu måste jag kila till jobbet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback