2010

Godmorgon allihopa!

Gud vad skönt det är att vakna upp dagen efter nyår och inte vara bakis. Guld värt.
Eftersom jag inte kan dricka så valde jag att vara hemma hos mamma och pappa på nyår. Vi åt jättegod mat och min farbror med fru var där också. Så mysigt.
Till förrätt åt vi jättegoda mackor med räkor och lite grejer på, aioli o sånt sen till varmrätt åt vi fisksoppa och till efterrätt massa goda frukter såsom melon, jordgubbar, vindruvor, kiwi, färska fikon och hemmagjort tobleroneglass till. Mums! Efter maten spelade vi TP. Jag lyckades tillochmed få fyra tårtbitar allt som allt i det spelet och det är inte lätt kan jag lova!

Jag åkte hem innan tolv för att komma hem till katterna så dem slapp vara själva. Kollade lite på tv innan jag la mig, sen kom David hem också.

Idag ska jag iallafall kolla på Ivanhoe, den årliga traditionen! :) 
PUSS

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback