100104

Hallå!
Jag är så arg. Skulle kunna stypa han vi skulle byta lägenhet med. NU, IDAG, mindre än en månad innan flytt kommer han på att han inte vill flytta längre. Vilket jävla råpucko. Åh är så arg just nu. Så nu är det bara att ta nya tag och fortsätta kolla efter lägenheter.
Har varit på utflykt med min käre far och Lovisa idag. Vi var och handlade målarfärg till mig, håller ju på och målar om i köket. Sen åkte vi och köpte en dammsugare till mig/mig&David också. 1700:- gick den på. Vuxenpoäng där alltså.

Kelso har varit sjuk i ett par dagar nu. Han har kräkits varje dag i typ 4 dagar så igår så ställde jag undan maten så fick dem fasta. Sen stod det att man skulle koka vit fisk till dem så det har jag gjort och nu har han inte spytt ännu. Så skönt. Trodde även att han kanske var förstoppad men nu har han bajsat också. Så allt verkar bättre. Min lilla älskling, har varit så orolig!

Nej nu måste jag gå och duscha och ge katterna lite firre.
Pussis

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback