100103

Hallå i stugan!
Usch så trött jag är. Är uppe o kissar minst 2 ggr/natt och inatt när jag hade kissat en gång hittade jag inte Kelso, så jag fick för mig att jag hade råkat stänga in honom i en garderob eller något. Så jag fick smyga runt o leta efter honom och tillslut så hittade jag honom. Sen somnade jag inte om på kanske ½-1 timme.
Om någon timme ska jag bege mig till mina kusiner. Vi ska laga middag för farmor och farfar. Det är en tradition vi har i våran släkt. Vi ger dem alltid det i julklapp.

Jobb imorgon nu då efter en skön och välbehövlig liten ledighet. Hade helst varit ledig i några veckor till men man får ju inte alltid som man vill..
Nej nu ska jag göra mig iordning.
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback