väldigt värt inlägg..

Goddag.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch. Kommer inte riktigt fram till något måste jag säga.
Idag kommer bli en låååång dag. Jag jobbar ända till 21.30 idag men det ska nog gå bra minsann. Imorgon är det äntligen fredag och första helgen på 3 helger som jag är ledig. Känns helt underbart.

Imorgon ska jag träffa min kära Lydia och på lördag ska jag sova hos mamma och pappa för vi ska till Nyköping ganska tidigt på söndag och hämta mamma. Hon är på väg dit nu för att hjälpa mormor att röja undan alla morfars saker som han samlade på, haha. Jag ska köra både dit och hem hade jag tänkt :) Har ju gjort det 10000 gånger förut så det ska nog inte bli några problem.

Nej nu ska jag gå och fixa någon mat eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills i morgon ;D

2010-02-11 @ 11:51:49

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback