vagn

Idag går jag in i ny vecka. Vecka 21. Nitton veckor kvar nu. Känns helt sjukt att det är under 20 veckor kvar. Helt underbart. Vill ha bebisen här nu nu nu nu.

Jag och David ska kolla på vagn idag. Den vagnen vi vill ha har dem ett erbjudande på nu.
Är lite kluven när det gäller det där. Jag har bara köpt en body, ett par byxor och en mössa till bebisen. Vill inte köpa för mycket ifall någonting skulle hända. Det är samma med vagnen. Det är fortfarande tidigt men samtidigt kan man ju inte gå runt och tänka hela tiden "tänk ifall nåt skulle hända". Då skulle man ju inte köpa grejer förän man verkligen var tvungen. Plus att vagnen vi vill ha är det ganska lång väntetid på just nu. Nej men vi får helt enkelt se ifall vi köper den idag eller väntar några veckor. För erbjudandet skulle iallafall vara i ungefär 3 veckor till. Här är vagnen fast vi ska inte ha den i den färgen och den liggdelen.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback