städa städa hela dan

Ujujuj vad jag städar och grejar här hemma. Vi ska ju som sagt kolla på en lägenhet idag och hon som bor där ska komma och kolla på våran direkt efteråt. Måste dammsuga soffan. Den är svart och drar till sig hår jättelätt. Charlie är vit. Ingen bra kombo där inte. Sen ska jag bara plocka in disken från diskstället och bädda sängen, sen är jag klar. Woho.
Jag hoppas verkligen att vi gillar hennes lägenhet och att hon gillar våran. Vore helt fantastiskt underbart måste jag säga. Flytt isåfall innan bebisen är anländ. Åh vad skönt det skulle vara.

Idag börjar jag inte förän klockan 14. Har friskvård en timma så jag ska gå ut och gå sen, sen har jag komp en halvtimma för vi jobbade över igår.
Jaja, vi hörs senare för nu måste jag fortsätta städa.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback