gott och blandat

Alla hjärtans dag idag då.
Inget speciellt med den dagen tycker jag. Jag tycker man ska visa kärlek och omtanke för varandra varje dag och inte behöva någon speciell dag för att visa det. Det är min tanke iallafall.

Idag har jag varit i Nyköping hos mormor, vi hämtade mamma där. Jag körde dit och körde till Katrineholm på hemvägen sen bytte jag med pappa för jag hade så ont i foten. Sen har jag bara varit hemma och legat i sängen och tittat på tv. David köpte sushi till mig och honom, världens bästa är han.

Gick föresten in i vecka 20 igår. Det går framåt, wiho! Om 5 dagar har jag redan varit gravid halva tiden. Gud vad fort det går. Drömmer om bebisen nästan varje natt. Det är så mysigt nu när jag börjar känna mer av bebisen i magen. Åh vi längtar så efter dig!!! ♥

Ett väldigt blandat inlägg.
Jaja :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback