drömmar

Blogg.se låg ju helt nere igår så jag kunde inte blogga då.
Jaja, jag kom nyss hem. Har varit på körskolan och bokat lektioner så nu ska jag greja det här en gång för alla! :)

Senaste nätterna har jag drömt så sjuka grejer. Jag drömde inatt att jag skulle föda barn. Sen när jag väl skulle föda så hade jag inte köpt några kläder till bebisen. Så innan jag skulle föda var jag tvungen att åka och handla kläder. Sen skulle vi åka till ett sjukhus men då kom vi till konstigaste huset mitt ute i ingenstans (ni vet ett sånt man var på läger i när man gick i typ årskurs 1-2). När jag kom dit så var det ingen läkare som kunde ta emot mig så jag fick virra runt där, sen kom det en sjuksköterska som sa att jag kunde gå in i ett rum längst bort och bada i sand (?). När jag kom dit så var det sand i en liten typ balja som jag fick plats i men det var mat i sanden. Då visades det sig att det var en hund som hade bott i det rummet och där skulle jag ligga och föda. Allt var jätteskabbigt och hemskt. Sen vaknade jag. Haha liksom?! Frisk dröm.



Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback