älskade lilla bebis

Nu har vi äntligen äntligen äntligen varit på det efterlängtade rutinultraljudet. Allt var bra med lill♥n. Hjärtat såg fint ut och allt var som det ska. Bebisen låg och hickade där inne genom hela undersökningen. Är så sinnessjukt lycklig. Älskade lilla bebis.
Jag blev flyttad från 6 juli till 9 juli. Några dagar hit eller dit spelar mig ingen roll.

Vi sa till barnmorskan att hon gärna fick säga om det var en tjej eller kille. Jag och David har båda två varit bombsäkra på att det var en tjej, så gissa om vi fick en chock när barnmorskan zoomar in och där ligger det en snopp och guppar. Haha. Allt känns så himla bra och nu börjar det verkligen sjunka in mer och mer att det är en bebis där inne. En liten kille, världens finaste kille. ♥

(Lägger upp bilderna sen som vi fick med oss från undersökningen)


Kommentarer
Postat av: lovisa

MEN OOH! CISSI! vad kul och mysigt! En liten kille ooh!

2010-02-02 @ 13:02:34
Postat av: Madeleine

Gratttis till er båda! :D


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback