100219

Hallå!
Hon som hade lägenheten ville inte byta. Men det kände vi på oss både jag och David när hon hade varit här så vi blev inte speciellt besvikna. Lite synd bara för området är så bra för barn. Svårt att få lägenheter där inom Öbo. Jag har ändå stått i kö sedan jag var 18 plus att jag har fått så mycket poäng av mamma och pappa som man kan få men det räcker inte ens för att komma på 10e plats på en lägenhet..
Men men, det vänder väl snart. Vi har ju inte jättebråttom med att flytta heller. Vi klarar oss här ett tag till, det är bara jag som vill att allt ska lösa sig och gå supersnabbt.


Kommentarer
Postat av: snopp

hej fiddan

2010-02-19 @ 20:06:09

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback