100205

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Är barnvakt åt Lovisa. Har varit hemma från jobbet idag och sjukanmälde mig imorgon med. Jag hade världens migrän hela natten och dagen (har det fortfarande) och så spydde jag i natt och förut idag. Min huvudvärk har inte släppt än men börjar ge med sig lite iallafall. Som tur är så är Lovisa rätt så lugn idag, det är hon iofs alltid typ men hon har ju en förmåga att låta (sjunga, prata osv). Men det har gått toppenbra och hon är så underbar min lilla älskling!

Jag ska sova här idag. Vaknar upp imorgon med frukost framdukat. Ahhh, älskar att vara hemma hos mamma och pappa. Man blir så bortskämd.
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Let's dance med Lovisa.
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback