sammanfattning av helgen

Nej om man ska köra en sammanfattning på helgen nu då.

I fredags så var jag på bio med Emelie och sen blev det lite after work. Vi såg Sommaren med Göran, det var väl helt okej. Inte lika bra som jag hade tänkt mig dock. After worken var också helt okej. 

På lördagen var vi först och firade Ingela, Davids mamma som har fyllt år. Vi fick svingod mat och svingod tårta. Efter vi hade proppat i oss massa gott så knallade vi över till min farmor och farfar som bor bara över bron. Vi åkte med dem hem till mina föräldrar där det blev dags för nästa släktkalas. Min kära lillasyster Julia skulle nämligen firas av släkten. Hon firas av familjen på torsdag då hon fyller 18 år den lilla rackarn.

Idag kom mamma, Julia och Lovisa hem till mig och hälsade på. Vi fikade och Lovisa lekte med katterna. Det kunde man aldrig tro för något år sedan att hon skulle ens klappa en katt eller vara i samma rum som en katt. Hon har alltid varit LIVRÄDD för alla djur men min lilltjej har vuxit upp ordentligt och vill tillochmed klappa katterna nu för tiden. Jätteroligt. Efter dem hade åkt så åkte jag hem till Emelie, vi gick och handlade mat och sen hem till henne. Väl där så tittade vi på Top model och farmade lite såklart ;) Hann även med en del prat som vanligt. Hon är underbar den där tjejen.

Imorgon ska jag färga håret, gissa vilken färg? ;)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback