hon skyndar ut ur porten med en ostörd hemlighet

Nu sitter jag på jobbet. Vi har precis varit på möte med våran enhetschef gällande omorganisationerna i våran förvaltning. Det var ett väldigt bra möte och jag är supernöjd. Mer än så kan jag inte skriva just nu för att jag vet att mina andra jobbarkompisar (tex. mamma) läser min blogg och dem har inte fått reda på något än.

Idag jobbar jag som sagt till 21.30. Dagen brukar ändå gå ganska snabbt för det är ett litet avbrott däremellan. Då ska vi passa på att köpa sushi och sen ska jag jobba på discot.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hahahaa jag visste det före dej!!!!

Puss mitt hjärta

2009-09-04 @ 09:13:17

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback