en vecka.

Nej om man kanske skulle ta tag i det här igen då.
Jag kan ju berätta lite om vad som har hänt sen sist jag skrev.

Har haft ett jädra krångel med nycklarna hem till mig. Jag hade nämligen bara två hemnycklar hem till mig. En hade jag och en hade David. Julia skulle hem till mig och vänta innan hon tatuerade sig (jag bor precis bredvid typ) sen råkade den smartisen tappa bort min nyckel. Så jag och David har bara haft en nyckel i några dagar i väntan på att de nya nycklarna skulle komma. Det var ett projekt i sig att lyckas tajma när man skulle in o ut ur lägenheten båda två med en nyckel, haha. Beställde iallafall nya nycklar. Gick och hämtade dem och gav en till David. Jag åkte hem till mamma och pappa för att vara barnvakt till Lovisa. David ringer till mig när han står utanför lägenheten och säger att nyckeln inte passar. Woho!! Då hade min hyresvärd sagt fel nyckelnummer till han som gjorde nycklarna så David fick så fint gå hem till sin mamma för att vänta på att jag skulle komma hem. Gick tillbaka till nyckelkillen och fick nya nycklar. Ja, det var nyckelhistorian det.

Jag var på kalas förra helgen. Fredagen firade jag min farbror Torbjörn och lördagen firade jag min kusin Olle. Väldigt trevligt! :)  

Vad har mer hänt då?
Jo, jag var på Pablo Francisco igår. Var ju en av Davids födelsedagspresenter från mig. Sjukt roligt var det. Han är verkligen en komiker av världsklass den där Pablo. 



Gick till jobbet nyss och fick syn på de nya bussarna. Otroligt fina måste jag säga, haha. 
I helgen ska jag till Varberg och hälsa på Soss, det ska bli så roligt :) 
Nej nu måste jag sluta. 
Ha en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback