091028

Godkväll! Det mest spännande med min dag idag var väl att jag fick sluta klockan två. Eller fick och fick. Jag tog komp. När jag kom hem tittade jag lite på tv sen så råkade jag somna. Vaknade upp vid fem när David kom hem. Jag längtar så tills lördag klockan fyra. Då får jag äntligen helg. Jag är trött dygnet runt nu för tiden. Så trött på att klaga på att jag är trött också. Men om man går till vårdcentralen o säger att man är trött så tar dem ju aldrig en seriöst. "Gå hem och sov och ta en Alvedon". Det är väl deras standardfras? Nej nu ska jag fortsätta o kolla på CSI NY och pussa på David innan jag somnar. Godnatt! (jag bloggar från min iPhone så om det inte kommer några radbrytningar så är det därför)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback