091026

Första dagen avklarad av den här monsterveckan. Jobbar 8-16 måndag-fredag och så jobbar jag 7-16 lördag. Köpte med mig sushi hem till mig och David. Tror jag har blivit beroende eller något. Nu måste jag sluta äta det hela tiden. Det kommer ju sluta med att jag tröttnar sen.
Imorgon tänkte jag dra med mig David (och Emelie?) till Marieberg. Jag behöver köpa schampo och balsam på den där håraffären. Kommer inte ihåg vad den heter. Jag måste också köpa Dust it också. Ljuslyktor också. Ja, lite smågrejer.
David behöver köpa nya skor också så det passar ju alldeles förträffligt att vi åker till Marieberg då. Lite roligare att variera mellan stan och Marieberg.
Nu har jag städat undan lite och tänt massa ljus. Mysigt värre. Tänkte sitta här och mysa en stund innan jag går ner till Ica. Måste köpa frukost och andra nödvändigheter.

Jag tänker på dig hela tiden. Har tillochmed drömt mardrömmar i natt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad är det som händer? :(

2009-10-27 @ 14:05:05

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback