091022

Godmorgon allesammans.
Idag är jag trött, alldeles för trött. Hade kunnat mörda Charlie imorse nästan.
David har skrivit sig här nu för alla som inte visste det. Nu bor vi alltså ihop officiellt. Bott ihop har vi ju gjort i över 7 månader, men det känns jättebra iallafall. Vi har inte hunnit sätta upp någon namnlapp på brevlådan så igår när David fick post fick dem sätta upp en lapp att man skulle ringa upp brevbäraren för att få posten. Nyvaken och trött som David var så gick han ut och kollade på brevlådan vad det stod för namn. Spelar roll om det står ett C framför Torstensson eller inte? ;) Jaja iallafall. När han öppnar dörren så smiter den lömske katten Charlie ut genom springan som blev. David kunde inte fånga in honom för han hade inte tid (hade bråttom till jobbet) så då fick jag som låg sovandes i sängen innan sätta på mig kläder och jaga runt lite på gården. Till slut gav han upp.. Sen fick han det inte roligt ska jag lova.

Nog om det. Nu ska jag göra mig iordning. Ska köpa med mig sushi till mig och Susanne innan, så sjukt goooott. (Tycker dock inte om fisken så jag kör jämt med vegetarisk sushi)

Kommentarer
Postat av: emelie

grattiiiiiiis till inflyttningen! ;D


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback