lägenhet

Jag och David letar ju lägenhet och har nu fått tag på två tvåor som verkar svinbra.
Ena är en tvåa på 73 kvm, etagelägenhet. På norr, eller "norrcity". Jag har alltid varit emot norr, vet inte varför. Hyran ligger på lite över 5000. Minuset är att toaletten är asliten, får inte plats med tvättmaskin osv.
Andra lägenheten är på öster vid Behrn arena. En tvåa på också runt 74-75 kvm. Bättre område (tycker jag). Vet inte hur den ser ut för vi har inte fått bilder än. Den kostar dock 1000:- mer.
Hur fan ska vi göra? Beslutsångest deluxe.

Kommentarer
Postat av: kajsa

öster ciggi!

2009-11-23 @ 12:15:30
Postat av: Julia

norr! inte för området men för att den verkade sjukt snygg

2009-11-23 @ 16:01:04

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback