Helgen

Godkväll allihopa. Ligger i sängen o bloggar från min kära iPhone. Den här helgen har varit den skönaste o bästa på länge. Skulle ha jobbat i lördags men det var röd dag o det hade min chef missat så då blev det inget med det. (i mitt schema får jag inte jobba röda dagar). Skönt att bli ledig. Den här helgen hade jag ingenting inplanerat. Det har väl inte hänt på helt seriöst åtta månader. Jag och David satt och prata om det förut för han tycker jämt att jag har så mycket inplanerat på helgerna. Jaja, i fredags så var jag och David hemma hos min mamma o pappa. I lördags så åkte jag hem till mamma o pappa en sväng då med. Jag letade på vårat gamla Playstation 1 med vårat favoritspel "Running wild". Så jag, Julia och pappa satt o körde hur länge som helst. Julia följde med mig hem sen på lördagskvällen. Vi hyrde en skräckfilm. "The uninvited" hette den och vi hyrde också "Bröllopsduellen" vilket var den helt klart sämsta filmen jag sett på vääääldigt länge. Nåja. Idag så åkte jag till mamma o pappa också. Haha måste ju passa på att spela tvspelet. Sjukt kul är det. Hann även kolla på IFK-AIK. Det var väl min dag. Nu ska jag pussa lite på min älskling innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback