091125

God förmiddag.

Idag vaknade jag faktiskt ganska sent. 10.30, har väl inte hänt på ett tag måste jag säga.
Har drömt svinkonstiga grejer i natt. Kommer inte ihåg dem men jag vet att jag vaknade av att jag själv skrek i sömnen. Haha. Skön grej. Så jag drömde väl något konstigt.
Vaknade också av att jag nös typ fem gånger i rad.
Med andra ord har jag inte sovit speciellt skönt. Men men, bara att ta nya tag.

Det var en som skulle komma och kolla på våran lägenhet igår men det blev för sent så hon ska komma idag istället. Jag hoppas för guds skull att hon gillar den. Då blir vi kvar på väster också! Wieee.

Jaja, nej nu måste jag klä på mig och sen kila iväg till jobbet.
Ciaaaooo

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback