091117

Godkväll!
Har mått som en påse skit idag. Nu är det dock bättre, skönt som fan. Lagade mig lite kvällsmat för en stund sedan, mannagrynsgröt. Så sjukt gott. Var svinlängesen jag åt det.

Imorgon ska jag träffa Hannah och Lovisa (haha där fick du Lollo ;)), vi ska fika eller käka eller något på stan. Ska bli mysigt. Var jättelängesen jag träffade Lollo och Hannah var det också ett tag sen. Vi brukar ju tajma in en date när hon är i Örebro på besök. Så mysigt så. Ska bli superkul!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Hells kitchen och pussa lite på David!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lydis

ring i morgon om jag ska hänga med :) PUSS

2009-11-18 @ 00:27:34

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback