måndag


Jag sitter på jobbet just nu. Vi har precis haft personalmöte men nu har alla åkt iväg så nu sitter jag här. Jag tänkte att jag kunde passa på att uppdatera lite när jag ändå sitter vid datorn.
Den här jobbveckan kommer gå väldigt fort kan jag tänka mig för jag har lördagen att se fram emot. Jag och Julia ska till Stockholm över dagen. Hon gav mig nämligen det i födelsedagspresent när jag fyllde år. Hon skulle bjuda mig på resan dit och mat där. Underbar syster jag har! :) Det kliar lite i mina shoppingfingrar må jag säga.

Jag har redan hittat massa fina saker från Monki som jag vill ha.
Jag kan visa dem senare för nu är hemsidan helt konstig. Jaja, nu måste jag fortsätta jobba.
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback