tisdag


Imorse när jag skulle gå ner till cykeln så var det punka.. IGEN. Så jag fick stressa till mötet så det blev inga äpplen för mig inte. Idag slutade jag en halvtimma tidigare, väldigt skönt. Väl hemma så ringde min kära Emelie så hon kom till mig så gick vi till Vardagsrummet, ett ställe här på väster och köpte mat sen gick vi hem till mig och satte oss och åt. Väldigt trevligt hade vi men det har vi alltid :) haha.
Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och lagt i 4 maskiner tvätt som jag ska vänta på sedan ska dem tumlas så jag lär ju vara uppe ett tag till. David min kära är så snäll och hjälper mig så då går det fortare när jag inte behöver bära allt själv osv.

Imorgon ska jag upp tidigt för då ska jag upp på stan och möta Lydia och Annéa. Det ska bli mysigt! Sen blir det en vanlig jobbdag och på torsdag är jag helledig. Den dagen ska spenderas med Emelie, vi ska på diverse utflykter. Wohooo!

Tack för mig, hej

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback