stackars min kind


Ikväll har jag en trevlig hemmakväll med mig själv. Jag har ätit pizza, vilket tog mig kanske 1½ timme att äta upp, för att.. (känsliga läsare varnas) .. när jag var hemma hos mamma och pappa idag och åt lunch så råkade jag bita mig i kinden. Jag bet så hårt att en bit av kinden bets av. Så nu har jag ett jack och en hängande skinnflisa i kinden. Det gör fortfarande så sjukt ont att jag inte kan röra på munnen nästan. Detta var alltså klockan 13-14 någon gång och munnen känns fortfarande helt bedövad, så det var ett rejält bett. Förutom detta mår jag alldeles utmärkt, fortfarande mätt dock.

Nu ska jag se om jag orkar kolla klart på ESC, annars så går jag o lägger mig och väntar på att D kommer inklampandes sen. :)


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback