söndag


Imorse vaknade jag halv tio ungefär, alldeles lagom måste jag säga. Familjen kom och hämtade mig klockan tio och då åkte vi iväg till Hampetorp. Stannade på vägen och köpte lite frukost/lunch. I Hampetorp så städade vi lite och sen la vi oss i solen och solade lite men jag hann inte få någon bränna iallafall för mitt pigment är ju inte det allra bästa direkt.

När vi åkte hem så stannade vi vid vattnet. Julia badade. Verkade sjukt kallt i vattnet men hon är ju galen, haha. Jag stod och tittade på, det räckte alldeles utmärkt.
Väl hemma i Örebro så åkte vi till Cyckelringen för att köpa nya däck till min cykel så nu funkar den utmärkt :) Sen åkte jag hem till mamma och pappa igen och då kom min farbror förbi som precis har kommit ut i det fria igen, mycket trevligt måste jag säga! Ja, det är väl min dag det. Nu sitter jag i soffan med David och kollar på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Trevligt trevligt. Jag är dock jävligt hungrig men ovärt att äta så sent på kvällen. Jaja. Godnatt!


Hampetorp nere vid vattnet

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback