söndag


Jag är så trött så jag orkar inte skriva ett långt inlägg.
Idag har jag iallafall varit hos mamma och pappa och ätit. Jag, Julia och Lovisa skickade in en morsdag hälsning idag till mamma i Nerikes allehanda och hon blev så rörd så hon började gråta. Så söt. Sen åkte vi till farmor och farfar och fikade, sen gick jag hem till Davids mamma, sen gick vi hem till mig och sov lite och sen gick vi ner till Den danske kroen och käkade god mat, jättemysigt. En väldigt bra dag måste jag säga.
Nej om man ska ta och sova kanske!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ni är så rara mina älsklingar!!!!! Älskar er till månen o tillbaka puss o kram

2009-06-01 @ 08:26:11
Postat av: vanessa och kindra

Hej sötnos!

Var med och TÄVLA på våran blogg om du gillar att vara lite snuskig ibland och vill ta hjälp av lite vuxenleksaker ;)

Postat av: Egoina

Haha, låter som jag det där.. Haha.. Njä. Jimmy är 24 förresten! Kul dröm :)

2009-06-01 @ 13:05:48
URL: http://egoinas.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback