min lördag


God kväll alles!
Just nu ligger jag i sängen alldeles utslagen. Är fortfarande inte frisk ännu så det tar på krafterna varenda liten ansträngning man gör men jag har iallafall haft en väldigt bra dag. Vaknade upp med min herre och senare framåt klockan 14.00 så gick vi hem till hans mor och åt jättegod mat. Väldigt trevligt. Vi hann även se slutet på
Mr. Brooks som är en väldigt bra film måste jag säga. På väg till Davids mamma så skulle vi pumpa min cykel men David råkade pumpa den lite för hårt så efter ungefär 10 meter på cykeln så sprängdes hela däcket. Jävlar i havet vilken smäll det blev. Jag höll på och skita ner mig. Alla runt om kring fick sig ett gott skratt iallafall så det var ju bra.
Efter vi hade ätit så kom pappa & Lovisa och hämtade mig, vi åkte förbi och hämtade min cykel och sen åkte vi hem till mamma och pappa. Där kollade jag lite på tv först och sen sov jag i ett par timmar. Senare på kvällen käkade jag jättegod mat (igen). Grillade kycklingspätt och grillade tigerräkor, klyftpotatis och tzatziki. Jag hann även med att mysa massor med Lovisa, min solstråle. Hon är så mysig. Man blir helt varm i hela hjärtat när man ser henne. Min älskade, älskade fina lillasyster. Julia med såklart, hon är väldsbäst.

Jaja, det var min dag iallafall. Imorgon ska jag åka med hela familjen till sommarstugan, det ska ju bli jättebra väder så jag har planer på att bättra på min bränna som är helt obefintlig!

Ha en bra söndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback