jävla skitställe


Åh vad jag avskyr Tele2. Vilka jävla stolpskott. Det kom en säljare till mig och sålde bredband och ip telefoni. Jag skulle få mycket billigare än vad jag har nu med Bredbandsbolaget.

För det första säger inte stolpskottet att det tillkommer en startavgift på bredbandet på 595:- så nu fick jag en härlig räkning på 995:- inklusive bredbandet. Trevligt.
För det andra så säger idioten när han är hos mig att jag ska få bredbandet från Tele2 när mitt bredband från Bredbandsbolaget har gått ut, dvs. i oktober i år. Annars så ska bredbandet "ligga och vänta" tills bindningstiden från Bredbandsbolaget är slut. Tror ni inte att bredbandet från Tele2 kommer iallafall nu så jag får betala dubbelt?
För det tredje så är deras jävla support helt urusel för man får vänta i telefonkö i sju år.
Så nu jävlar om det här inte löser sig blir det hus i helvetet kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lite arg verkar det som. Skönt att du är på behörigt avstånd när du är så där ilsk. Hoppas att det ordnar sig. Love you ppppöööööööössssssssssss

2009-05-26 @ 09:12:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback