godmorgon


Godmorgon allihoppa!
Jag har varit uppe ända sedan halv tio idag så jag har hunnit med en hel del. Först gick jag och tvättade lite, var tvungen att tvätta mina skor för dem var förjävla skitiga så då passade jag på att tvätta lite kläder också. Sen har jag hunnit ringt till tele2 för typ sjuttonde gången den här veckan för nu fick jag ett papper igår om att mitt abonnemang hade avslutats men att jag skulle få en faktura för hela bindningstiden vilket är 12 månader så det skulle ju bli något på 3000-4000 kr. Den lappen kunde jag tydligen strunta i och om jag nu får en faktura så ska jag ringa upp dem igen. Ett evigt krångel det där. Sen traskade jag ner till Ica och skulle skicka tillbaka bredbandsgrejen och då fick jag betala 150 kr men hon i utlämningen var så snäll så hon sa att vi skulle hämnas på dem så hon skickade det som ett paket så dem var tvungna att hämta ut det på Posten så fick jag det billigare också. När jag väl var där så passade jag på att hämta mina fina skor som hade kommit också.


Nu ska jag alldeles strax gå ner till tvättstugan och hämta det som är kvar sen ska jag till Marieberg med Emelie för idag är jag nämligen LEEEEDIIIIG! Så skönt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha nu kan tele2 ta sig i baken ;)

2009-05-28 @ 13:36:34

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback