fyfan


Åh fan vad bra det går för mig. När jag kommer ner i tvättstugan är tvättmaskinerna helt döda. Så troligtvis är det en jävla timer på tvättmaskinerna så dem stängs av. KUL! Så där nere ligger min asblöta tvätt i fyra maskiner som inte ens blev klara. Jag kan inte ens få upp luckorna på tvättmaskinen. Tvätttiden gick nämligen ut klockan 23.00 men det stod ju ingenstans att dem stängs av. Så jävla ovärt. Så nu måste jag upp klockan 7 imorgon för att ta ut kläderna för en annan har tvätttid då. Jävla helvetes skit. Liksom vart fan ska jag lägga fyra maskiner blöt tvätt? Inte så att hela min lägenhet består av ett jävla tvättställ. FAAAAAAAAAAAAAN

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback