drömmar


Jag vaknade jättetidigt idag av att jag hade drömt världens mardröm. Jag drömde att jag var hemma hos mamma och pappa. Dem var på övervåningen och jag på nedervåningen. Jag hör helt plötsligt massa sirener och då var det brandbilar som kom. Jag kollar ut på huset bredvid oss och då brinner det på övervåningen. Jag springer upp till familjen på övervåningen och säger att det brinner i huset bredvid. (Dem bor i radhus så det är vägg i vägg). Då visar det sig att det redan brinner i ett rum på övervåningen hos oss. Alla får panik och ska hämta Lovisa och då är hon försvunnen, efter ett tag hittar vi henne inne på sitt rum så vi hämtar henne och börjar springa ner för trappen och då vaknar jag.
Alltså, jag vaknade i ren panik. Drömmen var helt sjukt hemsk. Jag hatar eld.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback