det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. sämsta påståendet någonsin!


Hallå allesammans!
Fan vilket dåligt väder. Man blir ju helt deppig. Det tar typ 4-5 min för mig att cykla till/från jobbet men ändå blev jag helt dyngsur innan jag hann hem. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.30 för då ska jag cykla iväg i det fina vädret igen för då ska jag nämligen bowla med hon jag är ledsagare åt!

Tabletterna som jag fick igår mot magkatarren har inte hunnit hjälpa än men jag hoppas att det börjar hjälpa snart för det gör så jävla ont. Så fort jag sätter mig ner så börjar det. Man går runt med en konstant hungerkänsla och konstant illamående och sen att det svider och är varmt i mellangärdet, går inte riktigt att förklara men det gör sjukt ont i allafall.

Hoppas alla får en bra helg! :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Är du eller var du lite purken när du skrev inlägget????? Puss på dej raring!

2009-05-11 @ 10:28:44

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback