ÅHH


Fan vad jag är arg. Vilka jävla idioter. Åh jag är så förbannad.
Nu har jag ringt och pratat med Tele2 hela jävla eftermiddagen, men iallafall så sägs bredbandet upp när jag har skickat tillbaka skiten efter mycket om och men. Tur att David jobbar på Tele2 och kan fixa åt mig, så hans chef fick ringa in och fixa massa. Det ska alltid vara sånt jävla krångel. Nu får JAG (?!?!?!) betala returkostnaden när jag sa åt den där jävla klappsäljaren som kom hit 10 000 gånger att jag tänkte inte betala dubbelt eller något sånt och han lovade så snällt och fint att det inte skulle tillkomma några kostnader. Då kan ju han stå för frakten den jävla idioten. Ett paket på 1,5 kilo ja men det blir ju jättebilligt att skicka tillbaka när det inte ens är mitt fel. Fan vad jag är arg!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback