skämt


Haha ja herregud. Kvällen blev inte som jag tänkt mig men jag hade jävligt roligt iallafall :)
Nu har jag äntligen pratat med Lydia också, var lite orolig där ett tag när jag inte fick tag på henne eftersom vi pratar med varanda på telefonen minst typ 5 gånger varje dag.

Snart ska jag till mina kusiner och fira min farbror som fyller år. Funderar på om jag ska äta något innan men jag har ingen matlust, har inte ätit något så min magsäck har säkert krympt på dem här dagarna. Har väl ätit ungefär en halv macka på ett dygn. Mer än så orkar man inte med när man är bakis och mår illa.

Jaja, iallafall. Det där visade sig ju vara en riktig skit. Vilket skämt. Jotack.

Kommentarer
Postat av: Lydian

love you !

2009-03-01 @ 21:42:52

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback