mina fina!


Jag har inte på länge känt mig så här glad även fast den här dagen inte har varit den bästa. Jag vaknade imorse med världens huvudvärk. Jobbet gick segt idag, allt gick segt idag och så vidare. Sen kom Lydia och Annéa hit till mamma och pappa och var barnvakt åt Lovisa med mig. Jag var verkligen jättetrött men dem stod ut med mig iallafall och var lika underbara som alltid. Ni gjorde verkligen min dag och jag uppskattade verkligen att ni kom hit.

När allt känns tråkigt och långt borta så kan småsaker få en hel dag att bli bättre.
Jag har verkligen jordens bästa vänner i mitt liv och jag är så glad över att min familj är så jävla bra.
Tack för allt ni gör för mig och för att ni gör min vardag lättare.

Julia och Lovisa, mina älskade solstålar. Jag älskar er rakt igenom. Från djupet av mitt hjärta.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Mina hjärtan.





Det här blev ett väldigt rörigt inlägg men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Lydia

åh snutte pluttan du är ju världens goaste!

2009-03-07 @ 14:12:05
Postat av: julia

love you

2009-03-16 @ 10:01:02

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback