lyckad kväll!


Kvällen igår började hemma hos Lydia där vi gjorde oss iordning, vi hade en liten spaeftermiddag hon och jag. Senare ramlade Catrine, Sanna, Malin, Matte, Pontus och Danne in. Då styrdes det kortspel och det blev en jävla massa skratt. Haha. Senare blev det krogen en en sväng och efter det så drog vi alla hem och efterfestade.
Imorse vaknar jag av att Lydia frågar: Vart är Matte någonstans?
Då har han ramlat ner från soffan, haha.
Det låg tre på golvet och sov, två i soffan och så fick jag trängas med fyra i sängen men det var mysigt.

Nu är jag svintrött för jag och Danne kunde inte sova så vi låg och skrattade i typ 1½timme efter att alla andra hade somnat. Sen vaknade jag senare av att Lydia mjauar. Haha så knäpp.
Nu har vi precis ätit en jättegod pizza och har kollat på Björn Gusafsson dvdn. Väldigt roligt måste jag säga.


Mjau

Kommentarer
Postat av: L

ligg med mig

2009-03-08 @ 17:23:09

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback