helgen



Vad har jag gjort i helgen nu då?
Jo i fredags skulle jag egentligen ha gått på after work men jag hade så sjukt ont i huvudet så det orkade jag inte så istället var jag hemma och mös med frugan, vi badade skumbad och käkade godis. Sen kom Magnus förbi en stund också och tittade på hundtricket med oss. På lördagen så gjorde vi inte allt för mycket vad jag kan komma ihåg, lite senare på dagen började vi göra oss iordning för planerna var att vi skulle förfesta hemma hos Lydia och sen vidare ut på krogen. Magnus och David kom hit och härjade med oss, roligt var det. Vi skippade krogen och var kvar hemma hos Lydia istället.
Vaknade tidigt på söndagen, sen kom Lydia och då gick vi och köpte pizza. Jag, Lydia och David låg hemma hos mig hela dagen och hade det bra. Jag hade sån migrän dock, det var inte trevligt. Sen framåt 19.30 så gick vi över till Magnus där vi kollade på typ halva Beck filmen och sen någon film om Hitler. En mycket trevlig helg :)





Nu hinner jag inte lägga in mer bilder för jag måste strax gå till jobbet.



Idag ska jag på Bob Dylan, wohooooo!




Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback