fix you


Jag har på senare tid börjat tänka väldigt mycket på saker jag ångrar att jag har gjort eller inte har gjort. Jag får ångest när jag tänker tillbaka. Jag undrar mitt liv hade sett ut om jag hade gjort det där jag aldrig gjorde, eller det där jag aldrig sa.
Det är så dumt att ångra saker för man kan inte göra någonting åt det. Man lär sig av sina misstag, det hoppas jag iallafall.
Hur kunde jag vara så dum egentligen?

Luddigt inlägg, jag vet men jag behövde skriva av mig lite.




Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I

Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face.



Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback