du sa det ju själv


Idag har jag spenderat dagen hemma hos mig. Jag gick inte till jobbet idag för jag har sovit så dåligt i natt pga. armen. Lydia, Emelie och Julia har kommit förbi så jag har haft jättetrevligt. 
Vad gjorde jag i helgen då? Jo i fredags var jag med Lydia och kollade på Let's dance och hade det allmänt mysigt. Dock så skjutsade Lydia mig på cykeln (för er som inte vet så är min cykel totalpippad) så vi ramlade och jag slog i armen, väldigt ont fick jag. I lördag skulle jag ha jobbat men det gick inte pga att jag hade så ont i armen så istället var jag med Lydia hela dagen. Sen på kvällen blev det lite drickande, en väldigt bra helg.



Du känner mig.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback