torsdag


Dagen börjades med lunch på Saigon med mamma och David. Trevligt värre.
Sen knallade jag till jobbet i regnet och då åkte vi och handlade inför kommande veckorna. Efter jobbet gick jag hem och då kom min kära syster Julia och joinade mig. Vi käkade lite och sen gick vi ner till tvättstugan och la i lite tvätt. Hon åkte hem igen och då kom David och då bakade vi bananpaj. Haha kanske sämsta receptet någonsin. Det var så sött så jag höll helt seriöst på att spy, inget överdriv här inte, var väl typ en millesekund från att spy, så det gör vi då aldrig mer om, eller hur David? Haha.

Nu ska vi strax ner i tvättstugan, sen blir det väl läggdags!
Godnatt allaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mina farhågor besannades!! Kanske ett historiskt recept. Starta en ny trend puss på er

2009-06-05 @ 08:54:06

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback