måndag


Nu tänkte jag berätta lite om min dag. Jag sov till tio ungefär för då ringde min kära Emelie och väckte mig. Jag mötte henne vid resecentrum vid elva. Jag köpte tågbiljetterna till Skövde där jag ska hämta min katt. Efter vi hade köpt biljetterna vandrade vi upp på stan i den stekande värmen. Vi gick till djuraffären och där fick jag med mig en kattbur, kattmat och kattsand så nu har jag det klart. Känns väldigt skönt måste jag säga. Sen satte vi oss och käkade lunch och efter det vandrade jag till jobbet där det visade sig att jag var ensam så jag satte mig i parken intill och solade ett tag. Tillbaka till jobbet igen där det i princip var att göra mellis och sen gå hem kändes det som, en väldigt skön dag!

Efter jobbet gick jag hem till Emelie där vi slappade lite och gick och köpte glass, sen skulle hon iväg och grilla så jag vandrade hemmåt. Nu har jag precis kollat klart på Project runway, det är väl min dag i det stora hela. Jag har även hunnit med att städa lite också. Skönt.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback