lilla sjuklingen


Nu är jag hemma efter en helg hemma hos mamma och pappa. Mamma och pappa har varit på Gottland sedan i söndags och Lovisa har varit på kortis sedan i söndags. Eftersom mamma och pappa var borta så var jag deras "back-up" ifall Lovisa skulle bli sjuk. I fredags ringde dem från kortis och sa att Lovisa var sjuk så jag fick lite panik där ett tag och undrade hur jag skulle ta mig dit så fort som möjligt, så det var bara för mig att packa fort som fan, fixa så att David kunde vara kattvakt åt Charlie och sen slänga mig in i en taxi och hämta henne. Stackars lilla hjärtat låg och grät i sängen när jag kom dit. Hon var så varm så det var helt sjukt och var så yr så hon knappt kunde gå. När hon kom hem så tog jag tempen på henne och då hade hon 39,6 med alvedon i kroppen så hon var jättesjuk stackarn. Hon fick väl någon riktig influensa, jätterosslig i halsen, kräktes osv. Älskade lilla gumman. Det gör så ont i hjärtat när man ser henne så sjuk och hon inte kan berätta vad hon känner. Mitt hjärta.

Nu är hon äntligen frisk iallafall och är sig själv.
Hela fredagen låg hon bara i soffan och blev baddad med en kall blöt handduk, lördagen låg hon mest också men då orkade hon kolla på film samtidigt och idag har hon varit sig själv :)

♥ Skönt att hon är frisk nu iallafall. Jobbigt också när mamma och pappa inte är hemma men det har gått så bra ändå för Julia och jag har hjälpts till massor.




Mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: CC

Bra att hon blivit frisk nu! :)

Och skönt att hon fått vara med dom hon älskar medan hon var som sämst.



Puss på dig fina Cissi

2009-07-19 @ 22:47:56

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback