home sweet home


Jag sitter just nu i mitt ganska tomma vardagsrum för tillfället. Jag håller nämligen på att göra om här hemma. Förut hade jag två expedithyllor, en 2x4 och en 4x4 som var björkmönstrad och nu har jag sålt dem på blocket och köpt mig en 2x4 fast i svart istället. Så nu känns det alldeles tomt här utan den stora hyllan men jag hade tänkt sätta upp en lång vägghylla på väggen som fyller ut lite, tror det kan bli snyggt minsann. Ja det där blir bra ska ni se.


Här är hyllan jag har köpt men jag har den på andra ledden och har tvn på den (alltså långsidan).


Här är vägghyllan jag ska köpa också :)
Jag älskar att göra om hemma. Det är ju det roligaste som finns. Nästa projekt är att få ner de där jävla tapeterna som sitter på garderobsdörrarna och sen måla köket vitt, och byrån ska bli vit.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback