"you haven't seen war untill you've seen it through the eyes of Quentin Tarantino."

Hallå hallå.

Filmen igår var hur bra som helst, som jag trodde. Tarantino är som sagt världsbäst när det kommer till filmer enligt mig. Efter vi hade tittat på filmen så spelade vi lite När och fjärran och jag vann som vanligt. Julia kom förbi och hälsade på en sväng för att hon hade missat bussen.

Idag har jag hunnit med att städa lite och färgat håret på David. Han var iväg och klippte sig förut. Jättesnygg blev han. Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen ska vi hem till mamma och pappa för att äta middag. Mammas lasagne, så sjukt gott! Jag tänkte låna med "Män som hatar kvinnor" hem så den ska jag kolla på ikväll iallafall.
Hörs senare.

Pyyyyyysss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback