you can reach me with your mind

hej hej hallå dagboken.
just nu sitter jag och tittar på tv. jag och david har precis spelat när & fjärran och jag vann som vanligt, haha. idag har jag varit superdupertrött, jobbigt som satan. jobbade till 16.30, gick hem och la mig i sängen, kollade på project runway, åt, kollade ännu mer på tv, spelade när & fjärran, gick till ica. det har min dag bestått av ungefär. väldigt händelserik...

imorgon ska jag börja redan klockan 12 för att vi ska få handledning för en ungdom.
nej om man ska ta och borsta tänderna nu kanske och lägga sig och sova? så säger jag alltid men somnar ändå inte innan klockan 00.00.. hähä.

puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback